Wednesday, March 25, 2009

GeLodaK HatI.. HAPPY!

Assalamualaikum....

Cik blog...nk citer...smlm kan.. i jumper kawan2 kolej.. bukan la ramai sangat pun, 3 orang je.. yang rapat ngan i... Nuran, Padli, n my dear Arinz...




So nk dijadikan citer Nuran n Padli tak tau yang kawan baik dia ni ader sekali.. sbb i tak bgtau kat diaorg pun... so i bangun awall arini.. satu sebabnyer i nak masakkan untuk kawan baik i ni.. dah lamer mengidam i masakkan ayam black pepper..so lamer ssangat dia dah mengidam..takot kempunan plak...;)) so i masakkan la untuk dia...
Dlm kul 12 kot... i dah kuar.. nak amik Arinz kat KTM Seremban.. dia dah lamer sampai.. i je tak sampai2 laie... Dah la lambat.. sekali tu sesat plak.. tak jumper jalan nk g KTM tu.. hahaha actually bukan tak tau... cuma lupa je.. adoooiii la... sian sayang i tu tunggu lame.. :)





So sampai Jusco Srbn 2 diaorg dah tunggu kat OldTown Coffee... :) terkejut dia biler kawan baik diorg ader sekali ngan aku.. :)




G Lunch n Karooke sampai lebam.. im happy sangat masa karaoke.. lagu RUANG HATI By LETTO tu aku rasa touching giler... orang je perasan aku takder perasaan... sbnrnya gelodak hati aku kat dalam tu tak tau nk terangkan camner.. :) takper la aper pun...

Tak kisah..aku harappkan terbaik dari pertemuan kami ini.. :) insyaaalllah....


0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers