Thursday, April 23, 2009

PeRanG!

Haritu kiterorg (opis mate- Abe We,Arief,Abg Aidi,Abg Chik, Yong & wife,How, Mr Micheal,Kuna,En Othman,g men paintball kat Creek..dekat2 ngan creek park.. :) wahahah..besh amat.. aku ingat aku sorang si dara kat situ..tp ader yg lain.. tp bukan dara la.. mak dara.. :D heeheheh

Sampai sane almost 8p.m abb Arief booked untuk game kul 8p.m. lepas je opis terus gerak ke sane.. aku dah siap bw baju lebey.. :) takot teruk plak aku terkena..:) Heheheh.. so sonok la... sorang kena bayar AED 85.00 untuk 100 bullet. kalau nk tambah bullet...AED 65 untuk 100 biji.. Minimum refill 50 biji=AED 35 kalau aku tak silap..

Nasib baik la aku tak kene temabk. Kalau tak mau lebam2 aku punye badan yg cute mute ni.. =)) maner nk kene tembak kalau dok menyorok je... =)) takot bullet abis...=))
so kiterorg seri.. :) sbb ader 4 game...

1st Game = Takluk: kene tembak sumer pasukan lawan... :) maner group dah dah kene tembak abis maknyernyer kalah... n untuk game ni takder saper menang! heheheh

2nd Game = Get D Flag : Kene amik flag yg diletakkan kat tengah2 antara 2 pasukan..kene bawa ke tempat lawan n menang! game ni aku ngan abg chik penat tembak si Yong.. bullet tu tak mo pecah kt dia n tenyata kami kalah game ni... :">

3rd Game = Protect Captain : Game yg ni plak...kene g ke kubu pasukan lawan n bw captain ngan selamat ke sana... so game ni group aku menang...*Kami Bole*

4th Game = Free game... tembak la sesuka ati anda sampai bullet abis... heheh tapi masa yang diberikan 10 min setiapp satu game.. so total sumer 40 min...

Tapi tu la..tak puas la sebab tak kene tembak.. :)) bole ker ayat camtu???:P aper pun aku enjoy n happy.. :D harap2 nak g laie.. :) tapi ntah la nk g biler... ni pun Mat Arief bissukkun yg arrange menda ni sumer... lps ni dia dah balik mlsia takder la nk buat sumer2 ni .. :)

Aku happy ngan opismate aku...yg lelaki especially! happy ngan diaorg..selalu buat aku tersenyum n ketawa!

P/s Aku takleh upload gambo!!!
hangin!! menci!!!

Thanks all!

2 comments:

Nour said...

terkejut bace title entri..ingt berperang ngn bf! hehe

sonok maen..tak ajak kiter pon..(buat2 muke merajuk..)hahaha

JiWe SenGaL said...

cik nur,
perang ngan BF dah tak heran... n tak perlu nk post!
heheheh
sonok la...
meh la kiter men sekali.. :D

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers