Thursday, July 1, 2010

Happy Birthday Abah!

Hari ni, 1st July 2010.. will be my daddy's 68th Birthday, klu dia masih panjang umur...
Apakan daya ALLAH sayang dia laie dari kami semua syangkan dia.. :) Aku redha dengan pemergian dia.. :)
Semoga dia aman di sana.. :)
Al-Fatihah untuk Masro Bin Masdar dan untuk Mohd Hisham Bin Masro...
Semoga roh mereka dicucuri,dan ditempatkan dikalagan orang2 yang beriman.. Amiiinnn...

Hari ni kelas PMS 2333 Business Communication, sepatutnyer kalau nak di ikutkan aku dah tak payanh nk amik subject ni sekali laie.. aperkan daya aku belajar kat tempat yang agak sengal managementnyer.. terpaksa la aku redha untuk belajar laie subject ni. Tapi yang aku tak puas ati tu, bole plak jawapan kenaper aku takleh transfer kredit subject ni sebab aku dah terlebey belajar, maner tak nyer total credit hour aku punyer Business Comunication mase kat ITTAR dulu 6 credit hour,kat sini cume 3.. Isk2 tak ke jawapan tu amat menyakitkan hati aku?? sabo jek la CT HAJAR...

Target sem 2 ni, nk study btol2 nk dapatkan poointer lebey dari 3. Aku dah ttak mo ulang dah tragedy sem 1 dulu....cukup la. Tak penah sejak aku belajar kat IPT dapat pointer mcm tu.. aku rasa mmg tak penah la.. Isk2..malu pada orang, pada family n yang penting malu pada diri sendiri.. :)
So conclusionnyer... Sem 2 ni usaha kene lebey,takleh nk main2.. :)

Sumer ni untuk orang2 disekeliling aku yang aku sayang..n yang paling penting untuk diri aku sndri, untuk masa depan yang lebey terjamin. :)

Aper pown, HAPPY BIRTHDAY ABAH! u are the most best father in the world... :) miss u n uteh sooooo much! LUV U ALL FOREVER n EVER!!!!

AL-Fatihah,

0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers