Friday, November 12, 2010

~Result Oh Result~

Dear Bloggie,


Semalam, 11/11/10 result sem 2 sesi June dah kuar.Hampeh result, tp aku masih mau mengucapkan syukur alhamdulillah sebab tak ader yang aku harus repeat. Anyhow, the result make me really FRUSTRATED..

Sedey+frust (eh ,bkn ker same jek 2 words ni? ) ngan result yang aku dapat tu.. :)
Tapi aperkan daya, memang itulah yang aku mampu capai untuk sem 2 ni.. Akan aku cuba usahakan yang terbaik untuk sem depan. Aku tau semakin lamer belajar semakin tough subjectnyer, so i need to put more effort to achieve my target la. Main-main bole tapi aku kene kurangkan la. Give attention to the lecturer while teaching. Itu yang HARUS aku lakukan. Aku tak mo la hampakan family, especially mak ngan GRAD ngan pointer sikit.. aku tak mo..

Aku harap aku akan dapat buat yang terbaik.. :) untuk family, mak n terutama sekali tuk diri aku sendiri. Semoga semangat belajar kembali semula pada aku. Aku tak tau la maner dia dah pegi tinggalkan aku. Dah 2 sem ni aku tak jumper pown laie. Belajar cam kosong jek. Semangat hilang dibawa angin lalu. Semoga sem akan datang ni dia kembali pada aku n tak kan laie berlalu macam tu.. :)

Semoga ALLAH menjadikan aku pelajar yang PINTAR ngan usaha aku la kan of course. Semoga aper yang aku belajar tak hilang dibawa angin lalu macam tu je.. Semoga semuanya yang TERBAIK untuk aku.. :)

INSYAALLAH.. AMIN...



0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers