Saturday, February 16, 2013

...In My Shoes...

Hello Bloggie syg..

Heading cam poyo jek kan...hihih 
That is my feeling rite now... "Just put yourself in my shoes... U will know how hard it is.. "
Bila orang yang rapat ngan aku keep talking n argue with me bout my AGE, MARRIAGE...its is a NUMBER,and its JODOH
Aku tak marah...as a human being, yang ader perasaan aku sikit upset, bila orang yang diharapkan memberi support, yang akan dengar prob aku tapi.....................
Aku tau dia concern pasal aku.. tapi perlu ke tease ngan words2 yang mungkin pada orang lain simple... tp pada aku its something that really into my heart, yang merobek2 hati aku.. muhahahhaha... bukan main laie merobek.. adesss... ahahahha
People will not feel it until and unless they faced that situation, and by that time u will keep quite rather than talking. 
Aper pun happen, i need to be strong, this is not the end of my life.. its just a beginning. Wake up n be strong. :) 
Aku tau DIA ada sentiasa ngn aku.. :)

Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu

Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

-Najwa Latif - AdaMU

1 comments:

Azlan911 said...

Amboi....berjiwang2 sungguh..kihkihkihkih

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers