Friday, February 27, 2009

...Audit, VacaTion, SalaRy...

Letih..penat... sibuk... busy... itu lah yang aku leh describe keadaan aku skung ni...semenjak auditor ader kat sini.. :-s huhuhu aku tak suka auditor.. aku rasa diaorg ni cam nak cari salah orang je. Hihihi tak baik je pikir gitu kan.. ;) aper2 pun kiter semua buat keje... cari rezeki masing2 su takleh nak ader rasa camtu kan.. :) hihihi...

Sejak early this week...ader dah busy tu... yerla dah la dengan cuti yang aku amik..pastu ngan ditambah gigi aku yang buat hal plak tu... so aku rasa masa nak buat keje tu tak cukup2... alahai... tak suka la camni... skung ni maner nak pikir buat salary,..mane nak pikir auditor laie, maner nak pikir keje2 aku yang nak kene settle before aku balik Malaysia laie.. isk.. macam2 la nak kene pikr.. hopefully sebelum aku lik Malaysia ni everything in place la... kalau tak laie kelam kabutla boss aku yang sorang tu.. :)

Alhamdulillah benda yang aku paling risau dah settle...duit dalam safety box HR tu... alhamdulillah aku dahh surrended duit tu semua kat account dept balik.. so ader balance maner yang masih blom collect salary laie.. :)

Skung ni time nak buat salary... ingat nak settle awall sikit... i mean tak kisah la kan..yang penting time aku nk lik nanti aku dah dpat salary Feb aku.. huahuahauh... orang lain dah dapat salary Feb, aku baru terkial2 nak mempreparenye.. :D

By d way.. aku takder menda sangat nk celoteh dalam ni.. tapi aper ker sengalnyer sangat TV3 punyer website.. aku takleh nk tgk Spa Q.. tu la sebabnyer yang membawa aku kat sini.. sambil2 mendengar lagu kat Youtube... aku suka lagu ni.. :) besh!! masyuk je.. :) meh la kiter dengar sesama... :P




OH mummy.. aku merindui muu,... wahahaha tak sabarnyer nak lik.. amboi... sonok yer nak lik.. :) sonok.. n hopefully aku dapat aper yang si dia harapkan aku dapat dari Malaysia nanti.. walaupun hati aku berat nak buat... tapi yer la.. betul semuanya aper yang dia cakap n aper yang dia nak aku buat.. insyaallah aku akan start usaha jugak.. :)

Angah dah membebel tahap maksimum la.. :) pantang terlepas cakap pasal menda tu...mulut dia cam M-16 memnembak hati aku..wahahah ayat.. tak agak2 :P so baik la pikir dulu sebelum bercakap atau terlepas cakap aper2 pasal tu.. sure tak tertepis peluru2 berpandu dia tu... :P

Aku rasa aku dah nak mengantuk la ni... esok plan nak g gym.. :) pagi tapi cik Nur nak antar laksam kat umah.. tp tu pun tgk la kalau aku terbangun awal pagi nk g kelas pagi... kalau tak terima kasih je la.. :D hihihi kalau tak petang je la pegi pun.. tu pun kalau incik angah tak nak g Al Qouz tgk diaorg men bowling...ader tournament.. incik nur esok kene jadi baby sitter.. sian dia.. LOL.. :P

Ni laie 1 laie lagu yang aku suka buat masa ni.. abis lagu ni aku nak tdo.. mata sudah mau tertutup+ kaki saket pasal cramp td... :( see ya... Nitey nite.. :D



Assalamualaikum...

1 comments:

Nour said...

cik hajar..amboi suke hati tul gelakkan org jadi baby sitter heh?cesnut tol..hahaha...kite ni jd pengomen setia dlm blog nilah..tade bg award ke..hhehe blk msia nk kirim brg ble?

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers