Monday, February 23, 2009

ShoPpiN TiMe

Helloo cik blog.. :D

Semalam....i amik cuti semata2 nk g Naif n Global Village.. :) sbb i nk g shoppin.. :) wahahaha besh sungguh shopping ni.. :) tp tu la..yang jadi tak beshnyer, sbb i saket gigi loor... :(( huhuhu rasa nak menangis n hantuk pale kat dinding rasanya. Sampai keulu ati, jantung,otak,ujung saraf tunjang effect dia.. adooi la.. :(

So smlm i g ngan my lobely sister.. en angah.. :) pagi2 dia dah kejut i.. :) nk g naif..taknk tempuh jam.. :) so gagahkan jua badan ni nak bagun walaupun rasa sayang giler nk bangun n tinggalkan blanket ku.. so shopping kain untuk kakak2 ku tersayang kat Malaysia.. ngan baju i la gaks.. :P tapi tak manyak.. ader 3 je baru n i know for sure angah lik summer nnti at least 3 baju laie akan kuhantar balik keMalaysia..

Ini kain sumer aku yang punya!!!hahahaha
Kakak2 ku akan menerima 1 pasang baju seorang (skema gile ayat!) tak der mood sebenarnya nk shopping... sbb tu la saket gigi.. :) so bli lebey kuraang je la.. ;)


Kain yang Maroon tu Along punyer...putih+merah+cekelat tu Anjang punyer...yang putih merah tu..uda punyer..

Ptg kul 6 kot gerak g Global Village plak.. ya ampun ramai giler orang.. dari exit GV dah traffic jam.. bayangkan la.. dah la tu parking yang dekat pun dah takder..terpaksa la aku menapak jauh..dari gate ker parking.. then ramai giler pak arab n mak arab..aku dah terlepas menggunakan ayat yang 'kureng' elok untuk pendengaran budak2 bawah umur cam CIK NUR ... :P ader ker patut mak arab tu.. suka2 ati potong Q aku nk li tiket.. hampeh tol!!! isk la..sabar je la eks cik hajar yang kiut miut ni.. :P
aper laie nk citer eks?? *Thinking* ha... dah la.. penat nk citer psal g shopping.. so far shopping ok.. :) good.. i get whut i want..not fo me.. for my family in Malaysia sebenarnya.. :)
Pagi td g keje dah takder mood je.. saket gigi semakin menjadi2 plak.. :( arini kat opis takder buat aper sangat..seriously..saket gigi sangat... :( aku rasa cam nk cekau2 je doktor gigi aku yang kat Malaysia tu... :( cakap udah super keling.. kata nk buat rawatan akar dulu sebelum nk filling, ni ngan selamba badak je dia terus filling...dah tu skung ni saket sangat.. :((
Jehan n Arafath hantar aku g klinik gigi.. tp doktor tu taknk buat gigi aku tu, dia kater mungkin infection je kot.. so dia bg aku antibiotik je.. :( hampeh tol la doktor ni..dia tak tau ker aku menanggung kesakitan yang teramat sangat?? :( dah tu dia injek sekali aku.. n bagi aku ubat.. dia kater kalau aku tak ok gaks... datang lik kat dia.. nnti dia bukak lik filling yang dah ader ni n buat root canal.. dah la mahal... buat root canal cecah AED 400 huhuhuh :( nk nanges guling2 bole tak?:P ntah la...doa2 je dalam masa 2-3 ari ni dah baik sampai aku lik Malaysia nnti,.. saket yang amat sangat.. ni pun dia dah start berdenyut2 je ni,... YA ALLAH.. bantu la hambamu ini... amiiinnnn.....
babai... nk tdo...

2 comments:

Nour said...

kain yg cumel2 utk cik nur comel taade ke syg..?haha gigi cane skang?da okey blom..saket2 pn sopping lagi cik hajar nih..hoho

JiWe SenGaL said...

huhuhu...kain cumel untuk cik nur eks?? meh la kiter g shopping sesamaa... jom la kiter g..:)
tepaksa pegi sbb dah janji.. :)

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers