Thursday, August 27, 2009

ReaLLy ConFuseD

Saya keliru...
Kekasih atau Teman??
Teman atau kekasih???
Frenship or Luv??
Luve or Frenship??
Both are important to me...
Kedua2 nya sama penting dalam hidup aku..
Kekasih...setelah lama menanti....
Teman.. selamanya...
Tetapi mengapa teman mahu bertukar menjadi kekasih???
Salahkah aku kalau aku terpaksa melepaskan teman dari menjadi kekasih???
Teruskan hubungan bersama kekasih???
Ooohhh!!! TUHAN..sesungguhnya aku amat keliru..
Teman...sanggupkah kau terima aku sebagai TEMAN RAPAT??
Teman..sanggupkah kau alihkan hati kau pada aku???
Teman..sanggupkah kau lihat temanmu ini bersama orang lain??
Atau..Teman..sanggupkah kau melihat temanmu ini mengakhiri hidup seorang diri???
Kekasih...Sayang aku hanya untuk kau walupun hanya sebentar kita mengenali...
Kekasih...bolekah kau menerima Temanku sebai Teman mu jua???
Kekasih... Bolekah kau menjadi Kekasih dah teman padaku??
Kekasih...bolekah kau membahagiakan aku sebagaiman Temanku membahagiakan ku???
Oh TUHAN... aku keliru...
Oh TUHAN.. aku pening...
Oh TUHAN.. aku buntu...
Oh TUHAN..bantulahh AKU...
* Post Mabuk!!!!*
IM REALLY CONFUSED!!!
FRENSHIP OR LUV!!!!

0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers