Sunday, August 23, 2009

Selamat berpose

Incik Bloggie...saye rindu kamoo... huhuhuh lamer rasenyer tak post aper2 kan.. :) naik bersarang blog i yg cute mute ni.. :P huhuhu....

Sempena bulan pose yg mullia ni... i nk ucapkan SEMALAT BERPUASA PADA SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA NI... :) Semoga ramadhan ni membawa seribu rahmat pada semua.. :) n pada aku gaks.. :)

1st puase tanpa angah... huhuhu syahdu tol la nk kene bangun kejut abg aku..kene panaskan lauk...huhh..teringat maser kat kg dulu.. :) tp maser kat kg...mak yg kejut aku untuk sediakan sahur...kali ni aku kene bangun sndri untuk sediakan sahur.. :) I MISS MY MOM SO MUCH!!! tak sabar rasanya nk lik next month.... bubhye DUBAI... bubhye all d people here.. bubhye to all my fren here too.. :) yang penting Bubhye pada semua kenangan aku sepanjang 4 taun aku kat sini... banyak kenangan suka dah duka nyer.. :) tapi manusia perlukan pengalaman untuk pengajaran.. :) pelajaran bagi manusia meneruskan hidup aderlah melalui pengalaman... huhuhuhu sudah merepek..larikan topik anda...

Juadah buka pose aku arini...Beef black pepper+sayur taugeh tumis+ulam..huhhu oooppsss luper...pengat keledek.... ni 1st time aku buat keledek buat pengat..selalu aku guna keladi..rasa aper aku tak tau... yg pasti...aku tak mkn laie pengat tu sampai sudah... huhuhu....

Balik Malaysia ni aper nk buat pown masih tak tau... tapi...aku rasa..aku nk buat:

Raya

Holiday -PD~Kota Bharu~Redang Island~genting Highland~KLCC :)) hahaha

Diving License ~Redang Island

MUET TEST!

Keje/Study


Kalau ader rezeki nk sambung study n kalau application acepted...so sambung la study lik...huhhuuhh besh2.. :D
kalau tak akan ku cari keje bersama ngan my BFF cik Nour cute miut! heheehehe

Sambil menulis...aku bukak u-tube...so found this song which i think its really touching n really make me feel like crying....
Tanpa mereka siapalah kita...sanggup bersusah payah..untuk membesarkan ank2..sanggup berlapar dahaga,berpanas terik untuk mencari rezeki untuk kehidupan anak2...
tapi masih ader juga yang sanggup tinggalkan ibu bapa mereka mcm tu je???tak menghargai pengorbanan n jasa parents mereka....
Knape mesti hantar parents pg rumah orang tua?? sedar la...bukalah mata.. :)
HIDUP KITA TAKKAN KEMANA TANPA RESTU DARIPADA MEREKA!
Untuk abah, akak SAYANG ABAH SELAMANYA.... WALAUPUN JASAD ABAH TAKDER DI ALAM NYATA...SESUNGGUHNYA ABAH TERLALU DEKAT NGAN AKAK SKUNG NI... AKAK SAYANG ABAH!!!!
AL FATEHAH UNTUK AYAHNDA MASRO BIN MASDAR serta KEKANDA MOHD HISHAM BIN MASRO.....
Semoga ROH mereka ditempatkan di tempat2 orang2 yg beriman... AMIN....





2 comments:

Nour said...

AL Fatihah utk ayahanda cik hajar..=)

JiWe SenGaL said...

trimas cik nur...

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers