Monday, December 27, 2010

Wiken- Wiken

Bloggie,

lamer tak online.. lamer gaks la aku tak jenguk ko kan. Ko mesti rindu ngan aku kan.. :D
I miss u too la bloggie. Skung ni ngan umah tu blom ader strymx laie la bloggie, Tu yg takleh nk online sangat. Kene tunggu lik, baaru la bole nk online, klu setakat gune beroks band tu.. buat menyakitkan ati jek ko tao. Hurm.. bersabarla..takmo komplen2 sangat.

Wiken lepas aku g tengok concert Ria 2010 kat ICT. Ngan hujan, berlecak aku n some of adik2 QUi aku meredah juge. Ngan harapan nak tgk Meet Uncle Hussain perform. Tp apekan daye, smpi kul 11pm diaorg blom muncul, n kami dah tak larat nak menunggu. So kami blah before performance diaorg.. Nasib2.. :D

Wiken ni (25 Dec) aku balik kampung, seronok sangat balik kampung. Lamer dah aku tak balik kampung, ader kot stgh bulan aku tak balik umah... Hahahah.. cam lamer sangat kan aku ni. Tak sesuai tol! Tp balik kampung kali ni cam penat n letey sebab banyak aktiviti yang dah di plan. SSo, semalam aku g umah cuzin aku yg kawenkan ank dara dia. Dak tu kire pangkat ank sedara aku la kan, umur bru 22 kot, dah menikah.. tu la namenyer jodoh. ;) Aku plak maseh dengar soalan2 cepu emas yang aku sangat MALAS nak menjawab. TOLONG la.. :)

So far,until now im still alone, masih tak declare secara terangan dengan sesapa pown, n aku happy ngan life aku skung ni. Aku ader family yg take care,sayang aku. Kawan2 aku yang sentiasa ngan aku. Cukup buat mase skung ni. Lagipown aku masih belajar. Masih awal laie nak pikir sumer tu. So leave it. Walaupun kawan lelaki ramai, untuk menjadi seorang yg special, it need more time. Aku nak cari orang yang akan paham aku sepenuhnyer, bukan jenis yang mengongkong. Cukupla pengalaman lame aku mengajar.

Last wednesday aku ader kuar ngan ex classmate aku. Since abis belajar sampai la rabu lepas baru aku jumper dia. Dia tetap same cume mungkin berisi siket. Tp still look ok.. ;)
Mase kat kolej dulu kiterorg takderla rapat sangat sebab this guy laie rapat ngan beshfren, Munirah. Sbb aku dulu kat kolej pendiam sikit nak compare ngan yang laen. So, kiterorg g ICT jek since dia tak penah laie g ICT. So saje jek la pown bawa dia g sane.. ;)


Crita tntang pengalaman, aku masih ingatkan dia. Kekadang patah ati, sedey ngan aper yang jadi. Tapi aku tau aku kene sabar, tabahkan ati and kuatkan semngat aku. Aku tak mo benda ni menggganggu hidup aku. Aper yang aku tau kemunculan dia hanyalah sekadar mengisi masa lapang aku. Aku tau aku rindu dia. Tapi rindu aku as a fren je. Biarla kenanagan tu aku simpan n lupakan sejak aku tinggalkan bumi Dubai tu. Biarkan semuanya terkubur kat sane. Aku dah takmo pikir.. :D

Study skung ni ok kot. Banyak dah kuiz. Esok or lusa ader Economy quiz. Harap2 la aku leh nak jawab. Aku rasa quiz n assignment melambak kot. Nak kene list downkan semua tu. Takot ader yang terlupa plak. Hurmm... harap2 kejadian semester lepas tak terjadi laie sem ni. Tidak akan aku biarkan. Aku tak mo la susahkan mak n family laie. Banyak yang diaorg dah susah sebab aku. So biarla time ni aku yang buat diaorg senang. So conclusionnye.. Study elok2 and rajin2.. :)
All the baesh ek SITI HAJAR.

Esok mau balik Shah Alam semula. letey biler pikir ader kelas pagi dah petang. Tapi aperkan daya itu tanggunggjawab aku buat mase skung ni.. :) so nak tak nak kene kuatkan semangat!

Luv u!


0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers