Tuesday, June 11, 2013

School Holiday

Hi Blogggie.. ;)

Long time kan tak cerita n bising-bising kat sini kan.. :) kinda busy la sike.. perggh,.. poyo siot ayat... kikiki
Ni, nak crita siket, start je cuti sekolah aritu, aku dah mula nak sibuk ikot Anjang g Jalan-Jalan ronda2 cuti skola.. ;)

So sebab mengikut dia Jumaat, 25/5/2013 aku ikot dia g Morib.. Stay kat Rumah Persekutuan.. Besh gak la dok situ...hihih. Kami g Anjang's family, Uda's family mak n aku. Malam tu kami kononnye nak makan bakar2 and steam, ingat kat tepi pantai tu besh,... tapi HAMPA... hurm, tak besh next time takleh la nk g kedai tu laie. tak besh.. hihihi...

Pagi Sabtu tu kami semua g Gold Coast Morib, bole la. Kalau ikotkan aku, Batu Pahat Wet World laie besh kot.. Kat sini dah la crowded n kecik. Tak besh sgt la... Bile dah crowded tu mmg malas la nak bersesak-sesak ngan orang kan. So better stay in one place saje.. :) So, aku, uda stay in 1 place which is tak ramai orang n yang penting tak panas.. hihihi.. So, takderla sun burn.. ;) Sampai tengahari jek kami kat sane.. tak lame.. Balik lepak-lepak, rest dulu, lepas zohor aku kena la balik KL tinggalkan Uda n Anjang's family untuk pulang ke kampung halaman petang tu jge.. Adoiii.. letey.. :)

Balik kampung untuk menghantar Mak, and Along's family. Letey wehh.. petang Sabtu balik kampung and sampai dah kul 10pm..
Esoknye kul 11 lebey, almost 12pm aku drive balik ke KL. nasib baik la tak keseorangan.. Nana balik sekali ngan aku. Sampai kat KL kul 2 lebey siket. Pergghh.. i bet this is my pesonal record la, sampai Kl less than 2.5 hours. Gile la. Laie gile bile dah dipikir-pikirkan yang aku dah lalu kat jammed, lalu jalan dalam, singgah pick up Anjang kat Tol Nilai laie.. mmg aku rasa terbang.. Harap2 takder la surat cinta dari abg polis or abg JPJ..mihahahahah


Aiskk.. sleepy plak skung neh..;)

Sambung esok la knape aku rushing lik KL eh..hihihi


See u tommorow inshaallah.. :)

0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers