Monday, July 25, 2011

...7 Years...

Bloggie,
Sad to say about this. Yesterday, 24th July 2011 7 years already Abah left us. I miss him so much. Terasa baru jek dia tinggalkan kami, rupa-rupanye dah 7 tahun. :'(

Aku akan jadi sensitif and can crying if remember bout him, bout memories together with him. He is really great father i have..


Ingatkan nak jenguk kubur dia before aku blik shah alam, but atas sebabb-sebab yang takleh nak di elakkan, terpaksala membatalkan niat aku tu.
Since cuti sem aritu, last aku g mase tanam pokok bunga. Lepas tu dah tak jenguk laie. Harap-harap pokok tu hidup terus seperti doa-doaku untuk dia. :)

Aku rindukan dia sangat, aku tau kalau dia masih ada, mak tak susah payah nak uruskan peninggalan dia skung ni. Tapi aku PROUD gaks kat mak sebab tabah ngan dugaan hidupp dia. :) Ketabahan dia buat aku admire. Aku RINDUKAN ABAH. :"(

Semalam aku balik meleleh gaks air mata. Kenapa aku pun tak tau. Aku sayu sangat nak tinggalkan mak. Mungkin ini salah satu sebab. 7 taun, bukan sekejap. Masa yang lama untuk still rasa KEHILANGAN tu.


Semoga roh abah ditempatkan bersama-sama ngan organg-orang yang beriman and soleh. I LUVE U ABAH!!!


PROUD TO HAVE U ABAH!!!! U ARE THE GREATS DAD I HAVE GREAT PEOPLE IN IM LIVE!MOST IMPORTANT PERSON

0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers