Tuesday, July 26, 2011

Hilang

Heading blog arini macam hampeh jek kan. Tapi itulah hakikatnyer..
Crita pasal ex boypren aku.. Zee Waqar. Last year dia dah nikah, n i got to know yang dia punyer wedding reception is last 20th July 2011. Semoga dia berbahagia walaupun dia dah mungkiri janji dia kat aku. Janji yang dia akan jadi kawan aku sampai biler-biler. Aku masih lagi tertanya-tanya kenapa dia mungkiri janji dia pada aku. Aper agaknyer salah aku ni kan. Tak kisah la Hajar, semoga dia bahagia hendaknya.

Janji dia yang 1 tu dia tunaikan, which is he will never have other GF other than me, the next GF after me willl be his wife, and he did that. Tapi itu takleh nak buat aku lupa yang dia lupakan aku as his fren. Dia tak bgtau aku pun masa dia nak nikah. Aper salahnyer akalu dia bgtau aku the truth kan..bukannyer aku nak buat aper pun kalau dia bgtau aku yang sebenarnya.

Tapi aper pun, life aku must go on la.. :) Aku masih boleh hidup bahagia tanpa dia. Biarkan kenangan yang tersemat dihati aku. Sentiasa di dalam sana. Bersemadi bersama-sama dengan perasaan aku yang dah hilang or kurang pada dia. (hilang ker kurang actually?? ) Deep inside my heart still have him, but its not fair for my dear abg if i still have full heart to Waqar. Feelings to a lil bit berkurangan, not like before anymore, and i know that we cannot be like before anymore.. NEVER!

Biler ingat kenangan lamer memang banyak yg sweet, sour, bitter (ayat nak best. :P ) he is such a great BF that i have. (agak-agak over tak statement nih?? ) aper pun saya sangat appreciate abang saya skung nih. En Apai. Dalam hati ni dah nak tolak tepi semua lelaki lain, yang harus aku pikirkan hanya en Apai sy.. ;)

Semoga aper yang kami rancangkan menjadi kenyataan.. :)

Aper pun, congratulation to my Ex- BF, Zee Waqar for his new life. ;)



His reception wedding card


Him


Just a memories, not more than that






0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers