Friday, July 29, 2011

~Jumaat yang Indah~

Yuhuuu bloggie!

Selamat hari Jumaat semua..

Hari jumaat ni adalah penghulu segala hari kan. Hari Jumaat ni la kiter lebih digalakkan membuat baik, walaupun kite memang kene buat baik hari-hari tak kira hari aper pun, tapi bila kiter buat baik hari Jumaat, ganjarannyer lebey siket dari hari- hari lain.

So, becos of that la aku nak crita pasal hari ni, hari Jumaat yang agak besh la (tangan dibahu, ikhlasnye! heheheh ) Hari ni kami 1 rumah, except for adik baru kiteorang, Ain ader kelas E-Business kul 10 am. So kami beramai-ramai bejalan kaki ker kolej. Hajat dihati mula-mula bangun tido nak balik naik moto adik aku yang dia tinggalkan sebagai ganti keta aku yang dia pinjam.Tapi semua orang cam nak jalan kaki, so aku pun tak jadi naik moto. So mula la excersice aku untuk arini, dari Baiduri ker Unisel..menapak.. :D

Dah la terlewat siket, masuk kelas En Aris bleh plak sound "saper yang datang lambat tu, saye tak mo bunyik tapak kasut..dah la datang lambat" hampeh jek bunyiknyer.. hahaha.. sabo jek la.
This is my 1st time masuk kelas E- Biz, besh gaks mamat neh ajo, takderla borink.. isn't it???
hahahaha... tu la favourite word dia. Aper pun ayat dia, pasti ader isn't it. Tapi dia mengajar besh, tak borink, funny walaupun dia muka kering jek biler buat lawak.. (yg ni betul-betul puji.. hehehhe :P )

Klas arini habis awal, by 12pm dah abis. Suppose to be class abis kul 1pm. So aku, Sue, Aimi n Nan g jumper Cik Nafiza plak hantar assignment Project Management aku ngan Sue. Our proposal is Fashion Show. Gempak tak proposal neh?? (Perasan giler dok! )

Selepas kenyang melantak our lunch kat Sidah, menapak semula ke Baiduri. Sekali tu sampai Baiduri, lift plak buat hal. Terpaksa la mendaki tangga plak dari tingkat 1-7 sebab sampai level 7 nak plak lift tu terbukak! hampeh jek,biler try kat level 2 tak mo plak nak bukak!! PENAT!!! rasa cam mandi biler mendaki tadi.. hahahha..hampeh!

Aper pun yang jadi sepanjang pagi Jumaat sampai la ni, aku rasa happy. Harap-harap terus la happy sampai biler--biler, Aminn.. :)

Sebenarnyer kan, tujuan utama, n mula-mula tadi nak hapdate blog ni ader la nak crita kepenatan aku mendaki tangga Baiduri, but at last end up ngan crita sume benda yang happen kat aku arini.. Hahahaha.. tapi whuteve pon, hopefully takder org bosan, borink, menyampah ngan aper yang aku tulis..sebab aku tak penah pown pakas membaca,, hehehehe...

Saye nak balik kampung arini, mungkin sebab tu gaks la saye happy arini kot. Harap-harap kehappian saye arini terus menerus la ye. Wish me safe back home..

Challo!

0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers