Wednesday, July 20, 2011

Merapu



Cik Bloggie,

Saye rase saye banyak benda plak nak share ngan kamoo cik blog. Sy nak crita siket pasal my life nowdays. Sejak balik dari Dubai September 2009 dulu, hati and perasaan ni MEMANG takleh nak lupakan EX yang ader kat Dubai tu, sampai la biler saye declare ngan Ex-Classmate sy mase kat ITTAR dulu, tetibe jek perasaan untuk Ex tu dah hilang sikit demi sikit. Dulu berusaha sangat nak lupakan tapi sentisa bermain dalam kepala otak walaupun tak ingat kenangan-kenangan bersama tu. Skung ni kalau tgk gambar or bace sms lamne- lamer dah takder feelng cam dulu laie.. Alhamdulillah, ALLAH dah bukakkan ati ni untuk lelaki lain, yang leh sayang aku lebey macam mamat tu sayang aku. Aper yang aku tau aper yang aku ader skung neh banyak bezanya ngan Ex aku yang lain. Yang aku rasa skung ni dia sangat memahami aku, sentiasa bagi kebebasan untuk aku bergerak sendiri, kepercayaan dia pada aku yang aku nak tabik. Tak penah ader lelaki yang bagi sepenuh kepercayaan pada perempuan.. am i rite???now i GOT IT.. happy and bersyukur sangat-sangat.

Maner ader lelaki yang tak kisah if awek dia kuar ngan kwn baik awek dia, lelaki, berdua jek. Walaupun dia admit dia JELOUSE sikit, tapi aku tau dia tak kisah sangat. Tp aku tau, if kalau aku leh elakkan better to elakkan rite? tapi insyaallah aku takkan khianati kepercayaan dia pada aku tu.

Kekadang aku rasa aku ni yang tak berperasaan langsung kat dia, kekadang dia terasa macam aku buat tak kisah jek ngan dia. Maner taknyer, almost seminggu tak contact dia langsung, aku leh buat selamba without any action taken. In the end dia yang call aku. Heheheh.. bukan nak ego or whut, tapi nath la, mungkin takmo kacau dia. Mungkin tht time dia ngah bz, tht's why la dia pun tak contact aku kan. Dalam hubungan yang kali ni, aku lebih banyak bersikap pasif, easy goin, go with d flow.. tk macam before this, aku sangat into that relationship until i torture myself tanpa aku sedari. Aku torture feelings aku. Tapi skung aku happy ngan life aku as ANAK to my family, STUDENT to my kolej, AWEK untuk My Dear Abg.

Aku harap biarlah ini hubungan aku yang terakhir. Biarlah berkekalan hingga hujung nyawa. Insyaallah. Hanya doa dari orang sekeliling aku yang mendoakan kebahagian, kejayaan aku yang aku pinnta. Semoga ALLAH memakbulkan segala aper yang dirancangkan.. :)

Owh, Cik Bloggie,

Tau tak yang my Bestfren Cik Nuran n Padli and other BFF dah kawen last 3rd June and 9th July lepas.

Nuran and padlie, both is my bestfren since ITTAAR dulu, and PROUD that i been choose by Nuran to be her Bridesmaid.. hahhahah..happy for my bestfren wedding. ;)



Outdoor photo shoot

Bridesmaid+Bestman

Cik Nuramalina ngan pasangannyer Ilyas. Dari KL aku turun ke Kota Bharu semata-mata untuk wedding dia! Saye sayang dia. Puan Nur, Congratulation, semoga berkekalan hingga hujung nyawa yer, semoga cepat dapat zuriat. Saye tau awak suka dak kecik kan.. ;)





cik nur+me

Yang saya pasti, kaawan-saye ni takyah la nak tunggu turn saya yer, sbb sy pun tak tau biler my turn will be.. hehehhehe...
Let me finish whut i supposed to be finish first, then let us think about it yer cik bloggie.. ;)

0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers