Friday, July 22, 2011

Bring Back His Health



My Bloggie,

Pagi aku arini dikejutkan oleh phone call dari mak macam biasa, yang tak biasanyer, berita selain kejutkan aku main reasonnyer. Mak bawa berita pasal my dear, Ahmad Zafri Amzar admitted to hospital pasal jatuh dari kerusi.. :'( That is really make me sad.. :'( I feel like crying now. :)
Please ALLAH, kembalikan kesihatannya semula.

Mak kata dia jatuh dari kerusi Haikal. Then after that muka dia jadi pucat. After that he slept, but once he woke up, dia menagis tak henti..then start vomiting. Terus hantar g hospital, and then admitted to hospital immidiately. After done x-ray, doctor found out that nothing wrong with his head. Harap-harap nothing serious. I love him so much!!!!




Keletah-keletah dia sentiasa buat orang tersenyum gembira.
Cepat sihat ye sayang! Mummy love u so much!

0 comments:

Daisypath Tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers